fredag den 18. februar 2011

En måned

Så har jeg været en måned i Spanien. Tiden opfører sig ret sjovt hernede. Den flytter sig sådan lidt i ryk. Nogen dage har man ikke så meget at lave, og så kan de godt være meget lange. Og ofte er det lige pludselig gået en uge.

Sidste uge var jeg inde og se en koncert med "Catalansk Rock". Det startede med en virkelig spøjs fyr der var helt oppe og køre, og spillede forfærdelig musik, men var meget underholdende (jeg forstod i øvrigt kun meget lidt af hvad der blev sunget om - noget med testikler). Her er et meget ringe billede taget med min telefon

Underlig sanger i lyserøde bukser og halv-bar overkrop. Fyren til venstre er Phillip og pigen hvis hår man kan se til højre hedder Federike også kaldt Fede (med hårdt d). Der var en masse andre men de kom ikke lige med på billedet.
Derefter gik der et meget yngre band på scenen som spillede noget bedre musik men som overhovedet ikke fattede at underholde. De snakkede utroligt meget. Da klokken så var omkring et kom der et sidste band på som rent faktisk var ret godt - men da metroerne lukker kl. 02 hernede hørte jeg desværre kun lidt af det.

Jeg har også fundet nogle foto-entusiaster hernede så jeg regner med snart at skulle ud og skyde en masse billeder. Desværre er nogen af dem jo Canon-brugere men de kan jo ikke gøre for at de ikke har set lyset og købt et Nikon endnu. Generelt er det jo også super vejr at tage billeder i hernede, selvom det faktisk har regnet nogle dage her de sidste par uger. Det kan godt regne lidt meget hernede når det endelig regner. Det sjove er så at der ikke rigtigt er noget der bygget til det så trapperne bliver mega-glatte og der står vand ind i metro-stationerne. Meget spøjst.

Det var alt for nu her fra du lunkne nord-Spanien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar